De ce-mi fac blog

Pentru că toţi prietenii mei de la Dinar are blog, am zis să-mi fac şi eu unul, de multe ori ei fiind prea absorbiţi de laptop ca să mă bage-n seamă, da aşa le trimit comentarii sau pinguri şi atunci discutăm pe blog. Şi vreau să ajung în frunte în ZeList!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la De ce-mi fac blog

  1. Caius spune:

    Da la mine de ce nu comentează nimeni?

  2. Vania spune:

    Ai răbdare! După vreo săptămână, două…

  3. Paul spune:

    Hai salut! si la multe comentarii!

  4. CARMEN spune:

    Bun venit! aici, are toti blog! tine-aproape de amicii de la Dinar, ca te salta în ZeList! nu conteaza ce si cum scrii…contează din gaşca cui faci parte🙂

  5. Caius spune:

    Paul – Să mă treceţi şi-n blogroll şi să scrieţi despre mine cu ping, că vreau să fiu primul în ZeList! Ziceţi-le la toţi să facă la fel, şi lu’ Cabral!

  6. Caius spune:

    Carmen – Eu oricum nu prea le am cu scrisu, da mai pun poze, sau clipuri de pe yutub.

  7. Pingback: Ars Poetica « Ioan Usca

  8. noapteaiguanei spune:

    Poate din cauza faptului că toţi „are” blog? Sau poate pentru că ei „nu ştie” că ai blog??

  9. Lady A spune:

    @Caius,
    Putintica rabdare, vorba lu’ Nenea:)
    Ambatz mare ai! Fruncea lu’ ZeList🙂 Io zic sa te si distrezi🙂
    Bine ai venit in lumea sferelor!

  10. Caius spune:

    Sssfinxxx – Nu prea e de râs, că doar vreo cinci m-au pus în blogroll şi am un singur link.

  11. Caius spune:

    Noapteaiguanei – Ba, cei de la Dinar ştie toţi.

  12. Caius spune:

    Ioana D. – Aşa să fie!

  13. Caius spune:

    Chat Noir – Mulţumesc!

  14. Caius spune:

    Lady A – Am zis că, dacă tot încep un lucru, măcar să fiu fruntaş!

  15. sebra spune:

    Dacă ai prieteni cotaţi bine în Zelist, nici nu trebuie să scrii, te salţi din ping-uri🙂

  16. Caius spune:

    Nici nu prea vreau să scriu, că nu le am pe astea…

  17. sssfinxxx spune:

    nu radeam, zambeam… era o situatie…

  18. Caius spune:

    Mai zâmbesc şi eu, însă cu amărăciune, că nu prea urc. O să încerc să postez poze picante!

  19. sssfinxxx spune:

    in ZeList ai doua variante… sa te aiba in lista oameni bine cotati sau sa ai un blog atat de tare incat sa te adauge multi.

    poze picante gasesc toti…

  20. Caius spune:

    Păi, eu nu prea le am cu scrisul! O să le zic la prieteni pe mess să-mi dea lepşe, că alea-s gata făcute, doar completezi.

  21. theodora0303 spune:

    Bine ai venit in blogosfera!
    Pentru ZeList stai la coada🙂 ca mai asteapta si altii.

  22. Caius spune:

    Da eu vreau să fiu primul, de aia şi scriu interesant!

  23. Mirela spune:

    Felicitări și succes!

  24. Caius spune:

    Mulţumesc, am 150 de accesări!

  25. daurel spune:

    Sa fie intr-un ceas bun! N-ar trebui o sfestanie?

  26. Pingback: O zi cat o saptamana sau suferintele tanarului Caius! « Lady A

  27. Caius spune:

    Daurel – Face Părintele Ivan!

  28. cornelius56 spune:

    Bună Ziua ! ~ Domnului Caius (cu respect !) !
    ~
    La Mulţi Ani ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, Pace în Suflet, alături de cei dragi ! ***acelaşi GÂND BUN ! şi cititorilor dvs. ***
    ~
    În caz că nu o să mă „bannati” … voi avansa, spre contemporaneitate !
    Asta e ! (ţicneala mea; sper să-mi treacă repede) Eu încă nu înţeleg, ce-s alea „Pingback-uri”. Probabil ceva specific … WP (de care încă nu beneficiez).
    ~
    Cornelius,🙂

    PS: …
    1* Nu ştiu cine sunt cei de la Dinar … dar ştiu că e „confruntare mare”🙂
    2* Baftă tuturor ~ La Mulţi Ani !
    3* Felicitări ! Încă de la prima postare, aveţi 15 comentarii şi două pingbackuri !
    4* Mie mi-a plăcut (desigur, aţi adăugat ulterior !) … aşa că am semnalat „PRIMUL”. Tot e ceva.

Lasă un răspuns

