1.

Mai mulţi colegi – şi Filaret, şi Teodosie, şi domnul plutonier-major Onici – mi-au spus să mai postez câte ceva, ca să fie cuvinte care să intre la search, că dacă stau şi aştept cu alea trei rânduri ale mele n-o să mă caute nimeni! De aia am scris textul de faţă, şi-o să-mi fac şi blogroll.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

59 de răspunsuri la 1.

  1. Paul spune:

    ei, asta e! Nici Dumnezeu nu a facut lumea într-o zi! Curaj, paseste mai departe!

  2. Caius spune:

    Oare într-o lună o să urc? Că acum nu arată nimic la mine în ZeList…

  3. Lady A spune:

    @Caius,
    Ete un exemplu… Dupa primele doua saptamanai, cand am aflat si eu de ZeList… eram pe la 15000 din peste 50000. In prezent, dupa aproape 3 luni, neimplinite, sunt la vreo 4300… cam asa.
    Vad ca tu ai reusit sa’ti pui pasaroiul lui ZeList la vedere, eu nu :)))
    Cu rabdare treci marea… si de Cabral:)

  4. Caius spune:

    Eu vreau să ajung mai repede pe primul loc! Cabral m-a trecut în blogroll. Mai Chinezu, Badea, Ciutacu şi Zoso să mă pună…

  5. Lady A spune:

    Da, am constatat ca linkurile te urca… daca au un punctaj bun (blogurile respective). Pe primul loc?🙂 Wow

  6. Caius spune:

    Păi, destul am fost ultimul la şcoală!

  7. Paul spune:

    linkul la mine în blogroll nu te salta mult…dar daca ai aparut deja la cabral…esti MARE! buna strategie😉
    PS: când ajungi în fruntea ZeList sa-mi spui si mie ce sentiment ai?!

  8. Caius spune:

    Fiecare punct ajută! Sentimentul îl anticipez: va fi unul de împlinire!

  9. cabral spune:

    Paul, iti spun eu… niciunul.

  10. Dan Patrascu spune:

    Oricum nu cred ca ti-a intrat blogul inca la index-ul Google. Pentru asta trebuie sa treaca cateva zile bune. Dar va intra curand. Cu cat scrii mai mult, cu atat mai bine.

  11. zâna spune:

    si eu sint noua pe aici…”vrei sa facem schimb de linkuri? ” asa se spune, nu? :-))

  12. Caius spune:

    Cabral –

    Ba eu voi fi mândru, că facem concurs la Dinar. Avem toţi blog, şi ăia care stau mai prost în ZeList dau de băut. Până acum, Vania a băut tot timpul de pe noi!

  13. Caius spune:

    Dan Pătraşcu –

    Nu mi-a intrat, că m-am uitat înainte, nu mi-a direcţionat trafic!

  14. CARMEN spune:

    hei Caius,
    e vremea Lepselor! hai pâna la mine🙂

  15. Caius spune:

    Zâna –

    Mulţumesc, te-am adăugat şi eu!

  16. Caius spune:

    Carmen –

    Mă uit, da să nu fie din aia grea, cu muzică simfonică!

  17. CARMEN spune:

    am corectat! Caius, pentru un începator ai un ochi tare bun! multumesc🙂

  18. Caius spune:

    Da, că am lucrat în uzină la CTC.

  19. Lady A spune:

    Caius!

    Am o premonitie! Ca vei fi primul in ZeList. Asa incat am facut si io o strategie, m-am linkuit la Domnia Ta!
    Cred ca tre’ sa ma adaugi si tu in blogroll:).

    Din cand in cand o sa te pinguiesc :)) Asa am invatat!
    Corect?

  20. Pingback: Indicii anatomice – 13 « Ioan Usca

  21. Lady A spune:

    Buna dimineata, Caius:)

    Ce faci? Trebuie sa mai scrii una alta…

  22. Pingback: Noi mişcări « Ioan Usca

  23. paulgsandu spune:

    Dai inainte, Caius, ca si Dumnezeu tot cu prima „postare” a inceput🙂 Si cand iti vei fi facut un blogroll de Doamne-ajuta, cu mine in el, desigur, te-oi trece si eu la mine, si sa vezi ce-o sa sari in zelist de bucurie🙂

  24. vrăji spune:

    …si acum rosteste repede repede repede si de multe multe ori CAIUSCAIUSCAIUSCAIUS… asaaaa.

    pacat ca nu pot boldui ca sa nu mai trebuiasca sa trec prin etapa Q.E.D >tare imi suna a I USCA…

    desi poa sa fie numai ecoul… :))

  25. Caius spune:

    Lady A – Acum îmi fac blogroll, da’ o să mai scriu.

  26. Caius spune:

    Paul – Te trec imediat!

  27. Caius spune:

    Vrăji – Am bolduit eu. Domnul Usca mă mai ajută la blog, dar scrierile-s din capul meu!

  28. i.o.flavius spune:

    servus…
    e bine, tine-o tot aşa… si mare grijă la Zelist, produce dependenţă şi alte afecţiuni, cum ziceam şi la Unchiu’ Vania😉
    toate cele bune!

  29. Caius spune:

    Flavius – Păi, după ce-s pe primu’ loc, nici nu mă mai uit la ZeList!

  30. Lady A spune:

    Caius stie ce vrea!
    Asta e un lucru bun. Si-a definit scopul. Putini fac asta:)

    Cred ca e primul Manual de bloggerit!

    Caius, un sfat: citeste legea dreptului de autor! si ai grija:)

    Bafta!

  31. Caius spune:

    Păi, dacă-mi place ceva, nu pot să pun cu copy/paste la mine?

  32. Lady A spune:

    Firesc este sa ceri permisiunea:) Si regulile de bun-simt spun asta, nu numai legea dreptului de autor.

    Fa o intelegere cu Dl Onici. El face partea teoretica, tu pui in practica. Vedeti ce nu merge si faceti imbunatatiri. Rezultatul.. un produs vandabil! Se rupe din mana🙂 Ce zici?

  33. Caius spune:

    Păi, dacă cer permisiunea, unde mai e surpriza?

  34. Lady A spune:

    :)))) bine. Vorbeste cu dl Onici despre treaba asta.

    Ce fel de surpriza? Ca’l copiezi?:) (ma prapadesc de ras)

  35. Caius spune:

    Păi, dacă pun la mine textul cuiva, e o recunoaştere implicită a faptului că mi-a plăcut scriitura, socotind-o vrednică de semnătura mea! Aşa am scris „Război şi pace”, o carte foarte groasă…

  36. Lady A spune:

    Caius, Caius:)
    Copil nevinovat ce esti:)

    Apropo… tu te joci, dar altii nu se joaca si ‘fura’!

    Ma gandesc sa dau niste ping’uri:) Sa scotocesc prin blogosfera… sa vad cum le impletesc.

  37. Caius spune:

    Vania a zis că pingurile-s bune, că creşti în ZeList!

  38. vrăji spune:

    pffff…ce-i aici?un soi de messenger?

  39. Lady A spune:

    @vraji,
    se numeste e-learning:)

    E modern rau, Caius:)

  40. Caius spune:

    Vrăji – Păi, comentează mulţi!

  41. Ioana D. spune:

    Eu zic ca e timpul sa mai bagi o postare. Macar ceva poza, ceva videoclip, sa ta vada lumea activ si interesat. La cat de popular vad ca esti, sigur o sa ai si acolo multe commenturi.

  42. Caius spune:

    Mă tot gândesc ce să mai pun…

  43. Pingback: voxpulica « Ioan Usca

  44. black angel spune:

    apai……atunci trebe postat… ca sa creasca in zelist… ca de nu … ramane jos…pe olitza….. nu conteaza ce… important sa aibe omu ce citi..
    zi niste minciuni acolo… ca lumea crede..

  45. sebra spune:

    Am intrat să-ţi văd blogroll-ul.Măcar nu l-ai spurcat cu portocaliu.

  46. Caius spune:

    Black Angel – Este ştiut că eu nu mint niciodată!

  47. Caius spune:

    Sebra – Nu, eu am un blogroll cuviincios!

  48. black angel spune:

    ….da .. dar la nevoie…. se stie!!! omu se aranjeaza!!!

  49. Caius daca promiti ca o sa ramai „in cucet si-n simtiri” antibasescu, te trec la blogrol!

  50. Caius spune:

    Rămân, că altfel o încurc cu domnul plutonier!

  51. primadona25 spune:

    Caius, sa fi atent. Multa lume buna te viziteaza.

  52. Pingback: Indicii anatomice – 15 « Ioan Usca

  53. La cât mai multe. În blogrollul meu ai un loc, bineînţeles…

  54. Caius spune:

    Mulţumesc, şi eu te-am trecut!

  55. Caius spune:

    Primadona – Ştiu, că mi-a zis şi domnul plutonier.

  56. Un astfel de blog este potrivit pentru organizatia noastra -> ONBR (Organizatia Nationala a Bloggerilor din Romania). Pentru a nu posta link-uri sau adrese de email (poate nedorite), te rog sa imi dai tu un mail pentru a putea sa comunicam. Am indexat ~60,000 blog-uri, dintre care ~4,200 sunt deja membrii ONBR. Ai recomandarea mea pentru aderare. Spor in continuare

Lasă un răspuns

