Prima leapşă

Am primit de la Carmen prima mea leapşă. Ţin să amintesc aici că, spre deosebire de alţii care doar au comentat, Carmen m-a trecut şi-n blogroll. Iată leapşa:

1.Cât din viața personală expui scriind un blog?


Asta-i abia a treia postare, aşa că n-am putut spune prea multe despre mine, da’ au zis alţii
2.Cu ce îți dăunează blogul?

Nu-mi dăunează, da’ încă nu ştiu pe ce loc sunt în Zelist.

3.Cu ce te ajută blogul?

Mă ajută, că acum ştie toată Ţara de mine !

4.Ce reacții permiți?

Permit doar reacţii pertinente.

În continuare, transmit leapşa la tot blogrollu’, care n-a mai avut-o.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Prima leapşă

  1. CARMEN spune:

    Felicitari. Prima leapsa onorata! Multumesc ca ai raspuns!
    Azi mâine începe din nou seria „Premiilor”…ai sa înveti si despre aceasta tema, la timpul cuvenit :))

  2. sebra spune:

    Da’ ce repede ai învăţat să ping-ueşti😀

  3. Caius spune:

    Carmen – Sunt foarte multe de învăţat la un blog, dacă vrei să fii primul în ZeList.

  4. Caius spune:

    Sebra – Are şi Vania parola, că el mi-a făcut blogul.

  5. g1b2i3 spune:

    Caius,am vazut ca m-ai trecut in blogroll asa cum te-am rugat!
    Acum te trec si eu la mine.
    Leapsa asta am primit-o si de la mirela,voi raspunde cand am chef! 😛
    Succes cu blogul!Mai adauga bloguri in blogroll!

  6. Caius,

    după câte ai pătimit – dacă Vania nu exagerează, desigur, în povestirile lui – mă aşteptam să fii aproape un sfânt.😀

  7. Caius spune:

    Nu-i adevărat tot ce se scrie, lu Marieta eu i-am dat papucii!

  8. Marius Ola spune:

    O reacţie pertinentă ar fi că leapşa a ajuns şi la mine, prin interpuşi. Mersi:)

  9. Pingback: Estetica « Ioan Usca

  10. paulgsandu spune:

    Lasa, Caius, leapsa, ca a trecut de mult! Si pune-te pe scris, ca la Dinar am auzit ca se scrie la foc continuu. De asta am facut si eu un concurs numai bun, mai ales pentru tine, ca esti nou pe-aici!

  11. Destul de permisiv tipul…

  12. primadona25 spune:

    Cum ai facut Caius de ai ajuns membru cunoscut la Dinar?
    Esti de invidiat.

  13. Caius spune:

    Marius – S-o valorifici plenar!

  14. Caius spune:

    Paul – Am scris azi un (o) mega-PA.

  15. Caius spune:

    Simion – În anumite limite.

  16. Caius spune:

    Primadona – Aşa s-a nimerit.

Lasă un răspuns

