Vise spulberate

Fotografie de Alex Mazilu.

Există o înclinaţie a copiilor de a-şi dori să profeseze, într-un viitor vag conturat, cele mai nobile profesiuni: miliţian, pompier, marinar, cântăreţ, fotbalist…

La rându-mi, visam oarecând să devin marinar. Cred că astfel mi-aş fi mulţumit şi părinţii care, cu regret în glas, uneori îmi spun şi astăzi: „Mai bine te făceam marinar!…”.
Dar, n-a fost să fie!… Câteodată, mai cu seamă în serile de toamnă, când frunza zboară-n vijelie, mă las pradă reveriei. Dacă aş fi marinar?… Poate că azi, împreună cu ortacii (sau cum s-or fi chemând camarazii marinarilor), aş propune referendumuri pe teme interesante, cum ar fi:  „Doriţi să nu deraieze trenurile?” sau „Îţi plac tipii cu calviţie?”

În plus, chiar dacă m-aş fi apucat de alte lucruri între timp, oricând mă puteam reîntoarce pe mare. Dar, toate astea rămân simple năluciri, de vreme ce nu mi-a displăcut şcoala îndeajuns de mult!…

Notă: Asta e scrisă din capul meu şi-am pus şi poză.

Acest articol a fost publicat în Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Vise spulberate

  1. daurel spune:

    „Cine are noroc, are:/ Cine n-are, chiar ca n-are.” PS. Orientarea profesionala n-ar trebui sa fie dupa inspiratia profesoarei de chimie… ( ca rimeaza…)

  2. Am făcut armata la marină. Era bine pe vapor. Te legănai. Şi-ţi legănai şi visele…

  3. black angel spune:

    …apai nu… eu nu am visat sa fiu ceva ..in special….
    Cred ca doar 5% din oanemi devin ceea ce au vrut de mici…
    eu cand vedea la tv..Popeye….. nu vroiam sa fiu marinar… vroiam doar sa am muschii lui…sa pot sa il bat ..pe dan(un coleg mare si gras…. care facea mereu mishto de mine…)
    Dupa aia imi placea sa fiu croitor.. sa le masor la femei bustul….etc.. dar acum .. sunt tehnic de computere….(imi place si asta!!!)

  4. Ăsta-i chiar un post.
    Dar parcă prea seamănă cu ceva … cu un text … îmi sună tare cunoscut. Nu, nu l-am scris eu.🙂

  5. Caius spune:

    Daurel – În cazul meu, orientarea profesională s-a supus altor legi.

  6. Caius spune:

    Cristian – Eu am mers foarte puţin cu vaporul.

  7. Caius spune:

    Black Angel – Important este ca, la un moment dat, să ne stabilizăm.

  8. Caius spune:

    Gabriela – Mi-au zis şi alţii, dar e scris de mine, nu l-am copiat!

  9. Lady A spune:

    E bine. Un inceput promitator🙂 Si poza si text… si din capul tau!

  10. Nicu spune:

    Caius, nu te întreb cine te-a inspirat, se vede că ai condei. Pe când o nuvelă?

  11. cristian spune:

    ce diametru are capul ?🙂

  12. Ada Rus spune:

    Ar mai fi trebuit nişte caracteristici: să fi fost prost crescut, să fi fost artist în jigniri şi hăhăieli ocazionale, să te fi priceput la îmbăierile în mulţime. Şi nu în ultimul rând să fi fost artist la prostit proştii…

  13. al2lea spune:

    Domnu’ Caius,
    aud ca ai blog… asa zice parintele🙂
    Bine te-am gasit!

  14. black angel spune:

    e importanta stabilizarea……….Eu inca nu-s stabil….. ca m-am aruncat la cam multe….. dar cred ca le pot face pe toate….. depinde de prospectivele din viitor…

  15. sebra spune:

    E bine câteodată să nu se urmeze visele din copilărie în ceea ce priveşte profesia.Soţul meu îşi dorea cică sa ajungă căruţaş beţiv de exemplu.

  16. Caius spune:

    Nicu – Am să încerc.

  17. Caius spune:

    Cristian – Nu ştiu, da-mi vin idei.

  18. Caius spune:

    Ada Rus – Mi-a trecut, aşa visam când eram mic.

  19. Caius spune:

    Al2lea – Bine-ai venit!

  20. Caius spune:

    Black Angel – Până la urmă, ne stabilizăm cu toţii.

  21. Caius spune:

    Sebra – Căruţaş nu mi-am dorit să devin…

  22. melami spune:

    Deci ai reuşit să scrii tu singurel un articol. Şi să-i pui şi poză. Bună poza! Sugerează o mare pe furtună, iar la cârma vasului parcă te văd pe tine, neînfricat, tăind valurile cu oţelul privirilor tale. Bravo!🙂

  23. Caius spune:

    Poza am găsit-o la cineva, dar scrierea este a mea.

  24. MIKA spune:

    Mi-a placut ps-ul …
    Pana acuma ai scris din capul altcuiva?
    Weekend placut.

  25. Caius spune:

    Nu, tot de la mine am scris şi până acum, dar abia mă organizam.

  26. Pingback: O duminica ploioasa sau blogroll uitat la Dinar « Lady A

  27. nume spune:

    Bună seara. Vă scriu din Tulcea, IP-ul meu este: 78.96.230.97, adresa de mail office@radio21.ro, şi rog să fiu trecut la spam preventiv, deoarece sunt un bou sifilitic, născut din părinţi degeneraţi. Vă mulţumesc!

  28. Caius spune:

    Te-am pus la spam, boule sifilitic. Te mai pot ajuta cu ceva?

Lasă un răspuns

