3740


După o săptămână, sunt doar pe 3740 în ZeList… Sigur, nu mă gândeam să ajung pe primul loc, dar măcar în primii 100. Trebuie să concep nişte strategii serioase! Aşa nu se mai poate!

Acest articol a fost publicat în Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la 3740

  1. Dupa ce le concepi anunta-ne si pe noi!

  2. paulgsandu spune:

    Exact asta voiam sa spun si eu, Simon! Imi doresc si eu un ping cu rezolvarea chestiunii. Asa poate o sa ajungem toti in top 100 si, cine stie, o sa vina si timpul cand o sa fim toti primii🙂..

  3. daurel spune:

    Cand se schimba localul vreau sa aflu si eu…

  4. Pingback: Tăcere « Blogul Adei Rus

  5. Ada Rus spune:

    Ei, Caius, ţi-am dedicat un cuvant… Cu ping cu tot.🙂

  6. black angel spune:

    oooo…pai cum…te vaiti ? dupa o saptamana??….. eu is pe 11159….dupa o luna….. pai cum!!!??…Dumneata vrei cam multe!!!! 🙂

  7. Dan Patrascu spune:

    Locul 3740 pentru prima satpamana este foarte bun. Nu te plange ca nu ai dece.

  8. Pingback: Sfaturi pentru activiştii oranj « Ioan Usca

  9. Pingback: Athanor (II) « Gabriela Savitsky

  10. Lady A spune:

    Caius, buna seara🙂
    Mergi tare, observ! E de bine:)

  11. Caius spune:

    Simion Cristian – Păi, vă uitaţi zilnic, ca să am trafic.

  12. Caius spune:

    Paul G. Sandu – Măcar în primii 100, deocamdată!

  13. Caius spune:

    Daurel – Deocamdată e tot Dinar.

  14. Caius spune:

    Ada Rus – Mulţumesc pentru ping!

  15. Caius spune:

    Black Angel – Am vrut un loc mai bun.

  16. Caius spune:

    Dan Pătraşcu – Eram mai sus, dar n-am avut timp să stau tot pe blog.

  17. Caius spune:

    Lady A – Eu nu sunt prea mulţumit!

  18. Lady A spune:

    Magie?🙂

    P.S. Ce intuneric! Dinar e o hruba?

  19. Pingback: Indicii anatomice – 18 « Ioan Usca

  20. CARMEN spune:

    Felicitari Caius! Locul pe care-l ocupi, spune multe despre cum se face clasamentul ZeList!🙂 Succes în continuare!😉

  21. Caius spune:

    Lady A:

    Dinar e la subsol.

  22. Caius spune:

    Carmen:

    Mulţumesc, dar vreau mai sus!

  23. black angel spune:

    …..chiar vreau să văd cât de sus,,,,,

  24. g1b2i3 spune:

    Eu cred ca ai facut ceva smecherii daca ai ajuns deja pe locul 3740.
    Cred ca in ritmul asta vei ajunge cat de curand printre primii 100.
    Sa ma fac portocalie de nu e asa!

  25. Caius spune:

    Black Angel:

    Sper că măcar în primii 5!

  26. Caius spune:

    Gabi:

    N-am făcut şmecherii, oamenii au fost atraşi de calitatea postărilor!

  27. dumitruagachi spune:

    Tema blog-lui e frumoasă, înțeleg că a fost și pe placul, estetic vorbind, d-lui major Onici… Are distincție cu așa un scris alb pe negru… Și cred că aduce o câtime la fiorul estetic, misterioasă cum pare, și fotografia din header… Oricum se impunea o mențiune și o legătură la mine, așa că, scuzați-mi impolitețea, o să o dau eu acum:
    http://dumitruagachi.wordpress.com/2010/02/17/singuratatea-purtatorului-de-lanterna-17-02-10/
    Succes în ascensiune!

  28. boghi spune:

    Nu stiu mare lucru despre ze list, dar am inteles ca se poate „imprumuta” orice cod. Nu vad de ce n-ai fi pe primul loc? POate asa se arata interesati si unii mai putin experimentati…

  29. Caius spune:

    A făcut aşa George Onan, dar s-a prins lumea că-i afişat codul lui Cabral, aşa că nu merge!

Lasă un răspuns

