O criză de nervi

Foto: Alex Mazilu


Ieşind deunăzi din casă, ca să fac câteva cumpărături, în gangul către chioşc am dat peste  Helmut, proptit de zid. Plângea. Fire miloasă, l-am întrebat:
– Ce-i, Helmut? Iarăşi ai luat-o-n freză?…
– Nu! – îngăimă el, printre suspine.
– Dar ce s-a întâmplat? – insistai.
Îmi răspunse după mari eforturi, căci şuviţe de salivă îi şiroiau pe barbă, din pricina spasmelor:
– Fac ăştia mişto de mine pe bloguri!…
Evident, aştepta o consolare, astfel că mă grăbii să-l alin:
– Helmut, nu le da atenţie la toţi fraierii! Eşti pe 294 în ZeList, cu perspective să scazi… Şi? Vei ajunge acolo de unde nu vei mai putea decât să urci, în vreme ce ei… Sunt invidioşi pe tine, asta e! Hai, linişteşte-te!
– Daa… – reuşi ipochimenul să îngaime după o vreme, trăgându-şi mucii.
– Şi fii atent – l-am mai sfătuit -, mai fură şi tu imagini de pe la alţii, pentru rating! Uite, de la Mirela ai putea… Şi texte de la Gabriela, da’ le mai modifici un pic, să nu se prindă…
După alte câteva vorbe blânde şi sfaturi înţelepte ale mele, Helmut plecă oarecum înseninat.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la O criză de nervi

  1. Caius spune:

    Mulţumesc şi eu pentru viitoarele pinguri!

  2. Pingback: LUP «

  3. Cu perspective să scazi. Asta da încurajare…

  4. Caius spune:

    Păi, mai are boul pinguri de la Vania şi trebuie să expire alea…

  5. g1b2i3 spune:

    Nervii nu fac bine la sanatate.
    E faina poza lui Alex mazilu,ca toate pozele lui.
    Urmeaza pingul meu.
    Cine e Helmut, ca-l pinguiesc si pe el,numai sa nu planga!

  6. Caius spune:

    Helmut trebuie scuipat, nu pinguit! Un bou pe care l-am scos din blogroll…

  7. Pingback: Pingurile zilei si fotografii de Arnold Newman « my heart to your heart

  8. Mirela spune:

    Felicitări Caius, inspirat text! Și inspirată adresă pentru ”furat” texte, da da! Cât despre fotografii, cu plăcere, ar fi bine doar să specifici sursa când e vorba de picturi. Eu îți doresc succes!

  9. Caius spune:

    Adevărul este că tipul din povestire nu fură, motiv pentru care i-am sugerat că ar fi mai bine să o facă…

  10. CARMEN spune:

    Felicitari Caius! dupa o luna jumate de bloggerit esti pe locul 974! Wow! Ai sustinatori puternici!
    Luna viitoare parca te vad în Top 10!
    Dar cine este Helmut asta plângacios?! ca saptamâna asta pe locul 294 este Cerculet din Arad🙂

  11. Caius spune:

    Păi, or fi unul şi acelaşi…

  12. Pingback: Statistici in Romania anului 2010 « Hai ca se poate!

  13. munteanul22 spune:

    Tzuky zice: Grecii au plecat spre Elada din Romania
    http://ramaniamyblog.wordpress.com/

  14. Pingback: Principii… « Michaelas Blog

  15. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Leapșa cu prințipii

Lasă un răspuns

