Brand

Foto: Alex Mazilu

.

Sincer, eu mă regăsesc în noul brand de Ţară, şi cred că orice român ar trebui s-o facă! Oare nu impostura crasă, plagiatul fără scrupule şi – nu în ultimul rând! – josnicia ne caracterizează? Problema, însă, este alta. Acum, când am reînnoit multimilenara relaţie româno-chineză, iar poporul prieten a aflat despre frumuseţile patriei noastre, gemând de suflete pereche, oare vom fi capabili să-i primim? Presupunând că nu vin toţi deodată, însă chiar două sute de milioane pe sezon ar putea depăşi posibilităţile noastre de absorbţie! Asta fără să mai luăm în calcul turiştii scandinavi, sud şi nord-americani, africani etc. Doar din Republica Norvegia se zvoneşte că vor veni opt sute de mii de turişti. Eu zic că-i bun turismul, da’ nu chiar aşa, dintr-o dată!…

Altfel, brandul este pentru noi precum un premiu şi un dar, precum un premiu de vacanţă, inocent şi, deopotrivă, ca sexul în echipă, ca un sunet de vacanţă oarecum autonom… Are multe aspecte.

Acest articol a fost publicat în Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Brand

  1. Alex ştie că ai luat frunza de la el? 😛

  2. Pingback: Mă bate gândul… « Link-Ping

  3. Caius spune:

    Nu-i de la el, este-un brand propriu!

  4. Aaaa, păi aşa spune! Că noi, ăştia, mai fraieri, uite ce ne-nchipuim!🙂

  5. Vania spune:

    Păi, a zis omul. Linkul la Alex e doar pentru zebblist…

  6. Pingback: Cand vor pleca pensionarii si taranii din tara « Hai ca se poate!

  7. g1b2i3 spune:

    Mie-mi place culoarea si sunt sigura ca vor navali toti care au auzit de blogul meu, locul cu verdeata. 🙂

  8. Pingback: Carl Blechen (29 iulie 1798 – 23 iulie 1840), pictor german « my heart to your heart

  9. Pingback: Inocentul – XIX « Ioan Usca

  10. Pingback: Comentarii la Facerea – 45 « Ioan Sorin Usca

Lasă un răspuns

