Final

Foto: Alice Drogoreanu

.

Spre deosebire de ceilalţi, eu ştiu cum se termină Inocentul. Evident, şi autorul o ştie, dar doream să subliniez că sunt singurul din afară care ştie. Mă rog, poate ştie şi Ana. În schimb, Adele, Cristian, Link-Ping, Theodora, Supravieţuitor, Orfiv, Orry, Gabi, Deea, Oana – chiar şi Oana! -, Elisa, Simion, Gabriela, Transildania, Gabriela Elena, Geotax, Melami, Cristian, Grişka, Societate, Onu, Vladimir, Teo, Mirela, Adakiss, Alex, Corina, Carmen, Pro Atitudine, Flavius, Răzvanrc, Consiliul Naţional al Blogosferei, Madi, Anavero, Sebra, Anamaria, Elena, Nataşa, Vlady, Ana Veronica, Athe, Black Angel, Alexandru, Răzvan şi mulţi alţii – nu ştiu. În sfârşit, poate nici nu-i interesează, dar eu mă simt confortabil să ştiu, în vreme ce atâţia alţii încă nu ştiu!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la Final

  1. Păi, dacă ai pile la „autorul”… De-aia… Că aşa e-n ţara asta…🙂

  2. razvanserbu spune:

    Eu nu ştiu cum se termina nici Povestea lui Make, pe care o scriu eu si am ajuns deja la capitolul XX.
    Asa ca… nu sunt un exemplu bun.🙂

  3. Caius spune:

    Adele:

    Nu, că nu m-a lăsat să citesc! Da’ am prins eu momentul…

  4. Caius spune:

    Răzvan:

    Ştiu eu cum se termină Povestea lui Make, dar nu vreau să spun…

  5. Pingback: Final « Ioan Usca

  6. Pingback: Morile de vânt de la Kinderdijk « my heart to your heart

  7. Pingback: Preţul corect al calităţii! « Simion Cristian

  8. razvanserbu spune:

    Spune-mi si mie ca mor de curiozitate!

  9. Pingback: 3 august, Ziua Timişoarei « Supravietuitor's Blog

  10. Black Angel spune:

    ahaaaa,ai tras cu achiu’ in manuscrise…nu-i corect

  11. Pingback: Sirop « Elisa-gradina mea de vis

  12. Pingback: Deci presedintele THR ne crede idioti « Hai ca se poate!

  13. sebra spune:

    Şi unde-i finalul??
    Plimbaţi oamenii pe drumuri :(((((

  14. Athe spune:

    No, poftim cultura! Si cum se termina?

  15. adakiss spune:

    și ce te lauzi că știi??? o să știm și noi!😛

  16. Pingback: LA CAPĂT DE LINIE, SPERANŢA… (23) «

  17. Caius spune:

    Răzvan:

    Nu pot, că se interpretează!

  18. Caius spune:

    Black Angel:

    Mă plictiseam…

  19. Caius spune:

    Sebra:

    Nu mă lasă să-l zic!

  20. Caius spune:

    Adakiss:

    Da, da’ mai târziu!…

  21. sebra spune:

    @Caius,
    Păi ni-l spui doar nouă, întrun mare secret!

  22. Pingback: S-au implinit 67 de ani de la atacul aerian american asupra rafinariilor Ploiestiului « Hai ca se poate!

  23. Pingback: Oare cât …s-ar economisi ?! « World of Solitaire's Blog

  24. Pingback: Scrisoare de departe « اBlog Feminin

  25. Pingback: Comentarii la Facerea – 48 « Ioan Sorin Usca

  26. Pingback: Inocentul – XXIV « Ioan Usca

  27. Pingback: Inocentul – XXIV « Ioan Usca

  28. Cristi spune:

    Bună ziua, sunt interesat de un link exchange cu acest blog
    Intră şi vezi dacă bloguleţu meu se încadrează ceriţelor tale, iar dacă trece testu, lasă mesaj cu titlu care vrei să te trec şi adresa, să nu uit pe cine să trec

    titlu : Moda in top
    adresa : http://modaintop.blogspot.com/

    o zi cât mai bună

  29. Pingback: Cum a resusit sa isi bage betisorul invers « Hai ca se poate!

  30. Salut,te adaug pe joculete-gratis.com ,te rog adauga pe site-ul tau ,linkul http://www.jocuri-masini.in cu titlul Jocuri cu masini .Multumesc,o zi buna .

  31. Pingback: Deci presedintele THR ne crede idioti

  32. Pingback: Cum a reusit sa isi bage betisorul invers

Lasă un răspuns

