Domestică

Foto: Alice Drogoreanu

.

Sâmbăta ploioasă ne adună în Dinar la fel cum ar fi făcut-o şi-o sâmbătă însorită. Mai pe scurt, ne adunarăm în Dinar aşa cum o facem în fiecare zi, discutând despre felurite lucruri. Fără legătură directă cu subiectul conversaţiei, domnul plutonier-major Onici îl întrebă destul de abrupt pe Marcel:

– Tu îţi cafteşti soţia?

– Niciodată! Nici pe-a mea şi, cu atât mai rar, pe-ale altora…

– În regulă. Dar, eşti sigur că nu există pe undeva vreo casetă, vreun CD?…

– Nu ştiu, sper că nu…

O vreme, dezbăturăm acest nou caz, dar Teodosie opină că Marcel oricum nu candidează nicăieri, astfel că nimeni n-ar avea motiv să scoată filmul.

.

Înclină să-i dea crezare lui Marcel, pe ideea că-i tot aia: Alex Mazilu, Pandora’s, Ziarul, Elisa, Onu, Flavius Obeadă, Ana Usca, Ioan Sorin Usca, Supravieţuitor, Vania, Adele, Cristian Lisandru, Melami, Theodora Marinescu, Gabi123.

Acest articol a fost publicat în Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Domestică

  1. Dan V. spune:

    Daca apare caseta s-ar putea sa candideze.

  2. Pingback: Nepoatei mele care va veni « Elisa-gradina mea de vis

  3. Pingback: Raţa – IV | Ioan Usca

  4. Pingback: Guvenul din umbra cu care PNL-ul se va prezenta in fata alegatorilor la viitoarele alegeri va fi gata in 2 saptamani « Hai ca se poate!

  5. Pingback: LUP – Amintiri «

  6. Pingback: MI-E TOAMNĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  7. Pingback: Pusi pe jar « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  8. Pingback: CIA | Nataşa

  9. Păi ştii cum e: până la proba contrarie – prezumţia de nevinovăţie. Iar, dacă va apărea proba contrarie, mai există şi prezumţia pixelului albastru.

  10. Pingback: Raluca Turcan nu vrea dar nu respinge « Hai ca se poate!

  11. Pingback: Mirosul de tutun « World of Solitaire's Blog

  12. Pingback: Comentarii la Ieşirea – 18 | Ioan Sorin Usca

  13. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 72 | Ana Usca

  14. brad spune:

    Exista un asemenea film ?!
    :))))

  15. gabriela spune:

    De la negatia vehementa sa incertitudinea cu existanta casetei.🙂 Imi place. Parca ne pui la mici exercitii de gandire.

  16. Caius spune:

    Mă mai inspir şi eu de ici-colo…

  17. Pingback: Nepoatei mele care va veniElisa – gradina mea de vis

Lasă un răspuns

