Fericirea

Oamenii percep fericirea în mod diferit. Mulţi o asociază cu un birt sordid, în care să cânte manele la vreun aparat. Alţii, în schimb, visează la birturi în care să aibă femei de moravuri îndoielnice. Sunt desigur, şi cei care-şi doresc baruri salubre, în care să poată întâlni dame stilate, după cum sunt şi indivizi care nu pun condiţii, mulţumindu-se ca băuturile să nu fie contrafăcute.

În concluzie, oamenii nu-s la fel, iar idealurile lor diferă de la caz la caz.

.

Probabil cu alte opţiuni: Orfiv, Vania, Elisa, Onu, Gabi, Theodora, Ioan, Ana, Supravieţuitor, Chat Noir, Simion, Tanya, Teo, Cristian, Gabriela, Joy, Gabriela Elena, Nataşa, Ragnar, Călin, Dispecer.

Acest articol a fost publicat în Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

37 de răspunsuri la Fericirea

  1. g1b2i3 spune:

    Asa e.Am alte optiuni.

  2. Vania spune:

    Caius cred că s-a referit mai mult la domni…

  3. Pingback: Andrei Ryabushkin(29 octombrie 1861 – 10 mai 1904), pictor rus « my heart to your heart

  4. Cristian Dima spune:

    Eu mă duc în bar să beau o bere şi/sau o cafea nu pentru dame… da trebuie să fie muzică care să mă bine dispună şi rock la acordeon ma cam deranjează…

  5. Caius spune:

    Şi eu militez pentru autenticitatea manelelor, necontaminate cu alte genuri!

  6. Şi Siegfrid chiar se pricepea la măgăoaia aia.

  7. Vania spune:

    Caius nu ştie, că n-a fost…

  8. Pingback: Bucălata «

  9. Pingback: Motiunea pe Legea Educatiei a fost depusa « Dum spiro, spero

  10. Pingback: Compasiune pentru cei care muncesc?! « Hai ca se poate!

  11. Pingback: Poşeta | Nataşa

  12. Pingback: Comentarii la Cartea Proverbelor lui Solomon – 10 | Ioan Sorin Usca

  13. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 129 | Ana Usca

  14. Pingback: Ştire şocantă | Ioan Usca

  15. Pingback: Si aici sunt trandafiri « Elisa-gradina mea de vis

  16. Pingback: Recordul | Ioan Usca

  17. Pingback: Tortura Vrăjitoarei de Halloween ! « M's blog

  18. Pingback: Pe pivot | Raza mea de soare

  19. Acolo unde vad o harpa, fericirea poate sa-si faca simtita prezenta.

  20. Pingback: Poveste de vis (11) « Blogul lui Teo Negură

  21. Pingback: Funny Halloween! « Mirela Pete. Blog

  22. Pingback: Peron cu mireasmă de romanţă (1) « Cristian Dima

  23. Pingback: Imi este dor de PNTCD si de PRM « Hai ca se poate!

  24. Pingback: Ziua Internationala a Marii Negre, 31 octombrie « Supravietuitor's Blog

  25. Pingback: Învăţătoarea Cristina Anghel renunţa la greva foamei de luni « Supravietuitor's Blog

  26. Pingback: Comentarii la Cartea Proverbelor lui Solomon – 11 | Ioan Sorin Usca

  27. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 130 | Ana Usca

  28. Pingback: Si aici sunt trandafiri | cuelisa.com

  29. Pingback: De 5 ori viteza sunetului ! « George Valah Blog

  30. Nikydesign spune:

    Interesanta viziune.
    Uite un site interesant pt. fete – Haine femei, haine dama, haine online – nikydesign.ro

  31. Pingback: Only you | Raza mea de soare

  32. Pingback: Lost In Fire | Raza mea de soare

  33. Pingback: Ai coborât în mare | Raza mea de soare

  34. Pingback: | Raza mea de soare

  35. Pingback: Sunset and solitary flowers | Raza mea de soare

  36. Pingback: Tortura Vrăjitoarei de Halloween ! | Madi şi Onu Blog

Lasă un răspuns

