Masochism

De-o vreme trec mai rar prin Dinar şi, când o fac, îl găsesc pe domnul plutonier-major Onici tot mai abătut. Deşi nu-i face bine, simte nevoia să conversăm:

– Ai mai fost pe la Sabres? – întreabă, după o introducere minimală.

– Da, chiar şi-aseară.

– M-am gândit că, probabil, eşti acolo… Mai era lume?

– Au mai fost. Tudose, Virgil, procurorul Georgescu…

– Tipe erau? – obişnuieşte să mă întrerupă.

– Erau. Simona, Raluca, surorile Alexe…

– A fost şi Nuria?

– Care Nuria, Rial? – întreb, ca să nu săvârşesc vreo confuzie.

– Da, ea!

– A fost.

Ajunşi aici cu discuţia, domnul plutonier cere invariabil un absint.

– Şi asta ce mai face, mai cântă pe undeva? – reia întrebările după o vreme.

– Mai cântă.

– A cântat şi-aseară?

– Nu! A ieşit cu mine să luăm ceva, da’ a cântat orchestra din Bayreuth, mai mult Wagner…

– Mă rog… Şi oare tipa cântă şi-acasă?

– Mai mult în baie.

Domnul plutonier mă mai pisează un timp cu întrebările, apoi se face ca un porc. Deşi-i provoacă rău în mod evident, sunt convins că data viitoare îşi va relua chestionarul.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Masochism

  1. Pingback: Ultimul Mitropolit – 29 « Ioan Usca

  2. Pingback: Rugăciune « Teo Negură

  3. Pingback: triumful de a exista « Rokssana's Blog

  4. Pingback: O mare plăcere… « Idei Înghesuite

  5. Pingback: Multumesc iubit conducator! « Hai ca se poate!

  6. Pingback: Despartirea a fost cumplita. De ce ni se intampla noua acest lucru?

  7. Pingback: O blonda raspunde la “Vrei sa fii miliardar” « Rinder Razvan Catalin

  8. Pingback: Sacra banalitate… « lunapatrata

  9. Andrei spune:

    Discutia nu am inteles-o prea bine dar mi-a placut sa o ascult pe Nuria Rial dupa ce am intrat pe site-ul ei.
    Ma numesc Andrei şi este prima daca cand intrat pe acest blog dar mi se pare interesant. Vreau să vă felicit atât pentru articolele scrise dar şi pentru faptul că aţi ajuns unde sunteţi (un blogger respectat şi citit de multe persoane).
    Eu sunt un student care îşi doreşte să câştige un ban cinstit oferind meditaţii la limba engleză. Deoarece nu sunt un profesor şi nu am contact zilnic cu nenumăraţi copii, m-am hotărât să mă promovez pe internet.
    Am un blog de prezentare în care scriu articole utile pentru părinţi în ceea ce priveşte educarea copiilor. Momentan am puţine articole dar mi-am propus să scriu zilnic.
    Am apelat la dvs. în speranţa că m-aţi putea ajuta. Orice ajutor este binevenit, de la un sfat prietenesc până la recomandarea unei persoane interesate de meditaţii (prima şedinţa este gratuită). Momentan am văzut că google nu m-a indexat şi cum vine în curând vacanţa, şansele să mai găsesc elevi interesaţi scad pe zi ce trece. V-aş rămâne îndatorat dacă am putea face un link exchange în care să rămâneţi pentru totdeauna în blogroll-ul meu iar dvs. să îmi ţineţi link-ul pe blog-ul dvs. timp de o luna.
    Îmi cer scuze dacă prin acest mail v-am ofensat în vreun fel. Ştiu că aţi ajuns unde sunteţi prin muncă şi timp şi va mulţumesc că mi-aţi citit acest mail.

    Cu respect,
    Andrei

  10. Pingback: Comentarii la Apocalipsa – 5 | Ioan Sorin Usca

  11. Pingback: Comentarii la Cartea Profetului Zaharia – 10 | Ana Usca

  12. Pingback: Perversiuni « Ilarie

  13. Pingback: Teodor Axentowicz (13 mai 1859 – 26 august 1938), pictor polonez nascut in Brasov « my heart to your heart

  14. istiri.net spune:

    Salut! Scuze ca iti scriu aici, dar nu am gasit nicio pagina de contact. Esti interesat de un link exchange cu http://www.istiri.net ? Daca da, te rog sa ma contactezi pe mail.

    Mersi fain!

  15. Pingback: Noaptea Muzeelor « Supravietuitor's Blog

  16. Andrei spune:

    V-am adaugat la schimb de link.
    Nume: Andrei meditatii engleza
    Pagina de contact este in drepta sus
    „contact si adresa domiciliu „

Lasă un răspuns

