Ars poetica

Foto: Alex Mazilu

.

După ce, în 10 februarie, îmi cumpărai laptop şi-mi făcui blog, în zilele următoare aşteptam cu înfrigurare reacţiile. Indiferentă la efervescenţa smea, blogosfera zăcea apatică.

– În prima zi am avut 80 de unici! –  anunţai, privindu-mi statisticile.

– Ăia nu-s unici! – mă domoli domnul plutonier-major Onici. Sunt clickurile tale cât ai fost nelogat, plus cine s-o mai fi uitat pe acolo… Unicii îi vezi pe Statcounter.

– Şi ăla unde-i?

– Niciunde, că nu ţi l-ai instalat – interveni şi Vania.

– Mi-au şi comentat doi – îmi reluai clamarea performanţelor -, Carmen şi Paul. Adică, trei, că ai comentat şi tu

– Mda… Pe Carmen şi Paul i-am rugat eu pe mess să-ţi comenteze… – îmi dezvălui colegul câte ceva din secretele bloggerelii. Am zis eu mai multora, dar ceilalţi n-au avut chef…

– Da’ azi de ce-am doar şase accesări?

– Păi, tu câte-ai vrea? Şase mii? Că n-ai scris nimic, în afară de trei rânduri şi-un pic! – reveni domnul plutonier. Nici blogroll nu ţi-ai făcut…

– Ba da, am pe Vania şi pe Carmen. Care mă pune, îl pun şi eu…

– Mă rog, e o strategie… – admise domnul Onici. Poate te trece Cabral.

– Crezi că mă trece?

Aici, izbucniră cu toţii în râs. Filaret mă sfătui după o vreme:

– Ce-ar fi să-ţi faci un blogroll decent, apoi intri pe la toţi şi le laşi un comentariu?… Poţi începe cu poeţii.

– Da’ eu nu citesc poezie!… – obiectai, căci eram încă novice.

– Păi, cine-a spus să citeşti? – se enervă Onici. Intri la om, vezi că are un poem nou, şi zici la comentarii: superb!felicitări!foarte frumos poem!, chestii din astea. Apoi, aştepţi să te pună-n blogroll. Parcă ziceai că vrei să apari în Top WordPress

– Şi de unde ştiu care-s poeţi?

Aici, Vania se oferi să-mi alcătuiască o listă:

– Pui pe Alice DrogoreanuAnknews, Adina Olivia Huţanu, Alin Farcaş, Anca, AndreiBianca DanBlogolumeaCristian LisandruCristina Airinei, Cosmin Ştefănescu, Călin HeraDellianasEla RoseniGabitzu, Nuclearrr Octavia Sandu, Orry, Paul G. SanduAdele,  Madi Buşoi,  Leo,  Gabriela Elena, Răzvan CodrescuGabriela SavitskyGeanina, IlanaJamillaLisabethMamininetaMaria Barbu,  Orfiv, Son of the EarthSssfinxxxStropi de sufletX-Exergy, cam ăştia… Îi treci pe toţi, le laşi comentarii, apoi alcătuim liste cu prozatorii, blogurile politice, bloguri plastice, muzicale, cu de toate pentru toţi, vedem noi…

Cum tot nu aveam altceva mai bun de făcut, îmi luai o bere şi mă apucai de treabă.

– Şi mai bagă şi tu nişte pinguri! – reveni domnul plutonier.

Mă conformai, amintind şi pe Nataşa, Theodora, Onu, Ana, Gabi, Elisa, Link-Ping ori Supravieţuitor.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Ars poetica

  1. Pingback: Clipele « Noaptebunacopii's Blog

  2. Pingback: DOR DE PLOAIE «

  3. Multe se pot afla, survoland blogosfera culta!

  4. Mi se pare degradant ca blogger, dar mai ales ca om sa las comentarii aiurea.Citesc,comentez,revin unde e cazul.Un exemplu în acest sens,îmi amintesc odata m-am contrazis si cu Cosmin Ştefănescu, facuse el un poem si îmi spusesem eu nu stiu ce parere,era o discutie legata de notiunea timpului,în orice caz…

    Ma simt magulit sa fiu amintit si eu prin lista respectiva si pentru ca mi-a placut sinceritatea articolului te voi adauga si eu la blog…roll.

  5. nuclearrr zice:

    Adica Vania ne cedeaza cu dragalasenie? 🙂

  6. Vania,
    Pare-se a fost ofensat cineva! In chip de mea culpea, ma explic: pentru mine, cult, are o semnificatie precisa:nu mitocan. Excluzand limitarile de intelegere, nu cred sa fi comentat aiurea!

    • Presupun ca nu m-am facut înteles.

      1.Nu la tine ma refeream cand am vorbit despre comentariile nepotrivite si desigur nu tu comentezi aiurea ci tocmai genul de persoane amintite,dupa spusele tale, de Onici, daca nu ma însel.

      2.Am priceput si semnificatia, spuneam doar ca ma simt magulit, flatat sa fiu enumerat printre lista de poeti.

  7. Pingback: Eu sunt mai saraca decat in 1989 Voi? « Hai ca se poate!

  8. Pingback: Emil Nolde (7 august 1867 – 13 aprilie 1956), pictor si grafician german expresionist « my heart to your heart

  9. Pingback: Statornicie « Elisa-gradina mea de vis

  10. Pingback: Inocentul – XXVII « Ioan Usca

  11. Bucuroasa ca lumea arunca cate o privire si in ograda mea, ma grabesc sa-ti intorc vizita si sa-ti urez cat mai multi prieteni virtuali (si nu numai), dar neaparat sa ma numar printre ei!

  12. Pingback: Comentarii la Ieşirea – 2 « Ioan Sorin Usca

  13. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 58 « Ana Usca

  14. Pingback: De ce nu pot eu sa mananc eu paine cu ceapa? Raspuns corect: de grija relatiei lui Basescu cu PDL « Hai ca se poate!

  15. Pingback: De ce nu pot eu sa mananc paine cu ceapa? Raspuns corect: de grija relatiei lui Basescu cu PDL « Hai ca se poate!

  16. Pingback: POŞIRCA « World of Solitaire's Blog

  17. Pingback: De-a v-aţi ascunselea… « Link-Ping

  18. Pingback: Oare exista vreun pedelist in care sa avem incredere? « Supravietuitor's Blog

  19. sssfinxxx zice:

    aici nu e corect.. ca eu ma voi regasi si in alte categorii de bloguri. de arta in general… 🙂

  20. Pingback: De vis « Blogul lui Teo Negură

  21. Pingback: Raport din umbra privind discriminarea maghiarilor din Romania – Pericol real sau furtuna intr-un pahar cu apa « Hai ca se poate!

  22. Sfaturi bune ai primit. Blogroll şi comentarii, he he…

  23. Pingback: Şi mă întorc la tine… « Cristian Dima

  24. -X- zice:

    Multumesc ca m-ai inclus printre ‘poeti’. Oricum, la ‘pictori’ nu aveam nici o sansa 🙂 ..

  25. Caius zice:

    De pictori n-am primit aprobare să mă ocup…

  26. Pingback: Statornicie | cuelisa.com

  27. Pingback: De ce nu pot eu sa mananc paine cu ceapa? Raspuns corect: de grija relatiei lui Basescu cu PDL

Lasă un comentariu