Alternative

Foto: Alice Drogoreanu

.

Nu mi-am dorit să-l despart pe Raul de ultima sa cucerire, totul decurgând firesc şi – în bună măsură – nevinovat. Prezentându-mi femeia, m-am tot gândit: „Ileana Dobre, Ileana Dobre… Parcă mi-e cunoscut numele ăsta!” Mai mult, şi figura mi se părea familiară de undeva. Brusc, am fost străfulgerat de-o revelaţie: „E tipa din reclama tv, care pierde zilnic 45 de minute la closet!”

Îmi atenţionai prietenul.

– Nu mă deranjează! – zise el.

– Dar, când ţi-o imaginezi cum se screme? – insistai.

– Rareori am astfel de fantezii… – se încăpăţână.

– Da’ când vii acasă îmbibat de coniac şi bere şi closetu-i ocupat? Ce faci? Urinezi în bucătărie?…

„De ce nu? Doar e chiuvetă şi acolo…” – probabil gândi camaradul, însă nu îndrăzni s-o rostească de faţă cu toţi. Astfel că, în doar două zile, apăru însoţit de Ramona Stoian, cea care, consumând zilnic Activia, are o purgaţie excelentă şi se simte bine-n pielea ei.

.

Presupun că-mi vor fi dat dreptate: Adele, Cristian Lisandru, Theodora Marinescu, Cosmin Ştefănescu, Simion Cristian, Elisa, Gabi123, Supravieţuitor, Cristian Dima, Vania, Teo Negură, Onu, Carmen Negoiţă, Orfiv, Nataşa, Ioan Sorin Usca, Ana Usca.

Acest articol a fost publicat în Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la Alternative

  1. Pingback: GÂNDURI «

  2. Iaurtul face diferenţa, deci. 🙂

  3. CELLA zice:

    şi-n plus aduce şi lovele, întru îmbibarea piţifelnicului, că doar nu face moca- reclama

  4. Pingback: Lavinia Fontana (24 august 1552 – 11 august 1614), pictorita italiana « my heart to your heart

  5. g1b2i3 zice:

    Nu consum Activia, asa ca nu stiu ce sa comentez.
    Insa e grav cand closetul e ocupat tocmai cand ai mai mare nevoie.
    Cred ca ar fi de folos o sticla, asa facea unul de pe strada care se adapostea la noi in scara.

  6. Caius zice:

    Adele:

    Aş zice: purgaţia. Iaurtul e doar un mijlocitor…

  7. Caius zice:

    Cella:

    De când am 800 de milioane de euro, dispreţuiesc banii…

  8. Caius zice:

    Gabi:

    Nu eram eu ăla! Dacă am scară, la ce să mai murdăresc sticla?

  9. Pingback: Mi-e frica sa mai traiesc in Romania « Supravietuitor's Blog

  10. Carmen Negoita zice:

    Bune şi reclamele astea la ceva. 🙂 Sau prietenii puşi pe cârcotit…

  11. Caius zice:

    Am vrut să-i fac un bine lui Raul…

  12. Pingback: Duminică frumoasă « Elisa-gradina mea de vis

  13. Dan V. zice:

    Poti sa ai 200 de milioane, daca n-ai decât un closet, te aia pe dumneavoastra. De aia e bine sa fie doo, nu se stie.

  14. Pingback: Modificarile la Codul Fiscal au trecut de Senat « Hai ca se poate!

  15. Caius zice:

    Raul are probleme cu closetul, eu mă descurc.

  16. Pingback: Crima perfectă – II | Ioan Usca

  17. Pingback: Drum spre devenire… (18) « Cristian Dima

  18. Pingback: Hârtii îngălbenite – Trucuri – 1 « Link-Ping

  19. Pingback: Jacob Maris (25 august 1837 – 7 august 1899), pictor olandez « my heart to your heart

  20. Pingback: Dorothea Tanning (nascuta in 25 august 1910), pictorita americana « my heart to your heart

  21. Pingback: Cum ar fi, dacă…? « Noaptebunacopii's Blog

  22. brad zice:

    Treaba de taranist gospodar !
    … oare de ce stilul de scriitura imi este atat de familiar ?!
    🙂

  23. Caius zice:

    La Dinar, avem un colectiv de creaţie…

  24. Pingback: Carti pe nisipul fierbinte – leapsa de vara! « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  25. Pingback: Obezul, elefantul, sturionii si balaurii « Hai ca se poate!

  26. Pingback: GATA, I’m BACK! | Blogu' lu' Cel Mare

  27. Pingback: I love to radio « Blogul lui Teo Negură

  28. Pingback: the lion-girl. | اBlog Feminin

  29. Pingback: Comentarii la Ieşirea – 15 | Ioan Sorin Usca

  30. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 69 | Ana Usca

  31. brad zice:

    N-as fi indraznit sa formulez o asemenea ipoteza – desi fix la asta ma gandeam …
    🙂
    Ai grija, Caius ! Esti baiat tanar – lasa Dinarul pe seama boierilor harsaiti intru cele rele … unii obtin iertarea aprioric !
    :)))

Lasă un comentariu