Adaptări

Foto: Alice Drogoreanu

.

Cu toate că nu abuzez de acest procedeu, uneori iau câte o pizza în localul fostului meu coleg Viorel. Zilele trecute, am recidivat. Mai mult din plăcerea de a citi, am lecturat lista de bucate, măcar că o ştiu pe dinafară. Preţurile, neschimbate. Dar, apăruse o atenţionare inedită! În loc de cunoscutele Pizza Quatro Stagioni ori Pizza Capriciosa, se adăugase un detaliu: Produs tip Pizza Quatro StagioniProdus tip Pizza Capriciosa şi aşa mai departe, pentru toată oferta.

Nedumerit, l-am abordat pe Viorel:

– Ce vrea să spună asta, produs tip?

– Păi, n-am modificat preţurile… – îmi explică, nu întrutotul lămurit.

– Asta am văzut, dar de ce le zice produs tip?

– Adică, e cam ca şi alea, dar nu întrutotul.

– Şi cam care-ar fi diferenţa?

– Diferenţa ar fi cam de douăzeci şi cinci de procente…

Dumirit oarecum, sesizai un amănunt:

– Mă rog… Însă, pentru pensionari, n-ar trebui doar 15%?

Viorel mă privi uimit:

– Da’ ce, ăia mai au bani de birt? Să-şi gătească acasă!

Parţial, trebuii să-l aprob. Am optat pentru un Produs tip Pizza Diavolo. „Măcar e iute ca naiba, nu mai simţi mare lucru” – îmi zisei. Totuşi, produsul nu-mi pică tocmai bine, astfel că, pentru a nu risca vreo indigestie, plusai luându-mi şi-o sută de mililitri de produs tip coniac.

.

Invitaţi la festin: Vania, Gabi123, Supravieţuitor, Cristian Lisandru, Elisa, Deea, Carmen Negoiţă, Ioan Sorin Usca, Ana Usca, Oplisme – deşi îmi ignoră blogul şi mă ştie doar de Caius! -, Simion Cristian, Theodora Marinescu şi Adele Onete.

Acest articol a fost publicat în Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Adaptări

  1. Deea zice:

    Cum iti ignor blogul?? Mereu dau ping! Mai ai și alte bloguri?

  2. Vania zice:

    Păi, am şase! caius e doar personaj literar…

  3. Pingback: Decepţie | Ioan Usca

  4. Caius zice:

    Păi, de aia n-am reacţionat la blogroll, că am văzut că-i ignorat Maestrul!

  5. Pingback: Pe pană de tot | Óplisme

  6. Pingback: Secetă «

  7. Pingback: Poze din drumul catre Oceanul Indian « Elisa-gradina mea de vis

  8. Elisa zice:

    Vania,
    eu nu-l stiu pe al saselea 😀

  9. Caius zice:

    Ana Usca, cred că apare la zelist…

  10. Pingback: Poveste de vis (6) « Blogul lui Teo Negură

  11. Dan V. zice:

    Inteleg frustrarea consumatorului fidel al unui anumit produs. Eu m-am întors pe meleagurile nenatale ieri dupa o luna de produs original palinca de 60 de grade. Si am trecut pe produs „tip vodca” de doar 37,5. Si ca sa ajung la acelasi efect am fost obligat sa maresc cantitatea.

  12. Pingback: Robert Brackman(25 septembrie 1898 – iulie 1980), pictor si profesor american de origine rusa « my heart to your heart

  13. Pingback: După vis, vine şi realitatea… | اBlog Feminin

  14. Vania zice:

    Noi bem doar până-n 40 de grade, pălinca nu prieşte la câmpie.

  15. Hmmm. Ăsta este un cuvânt tip comentariu. 😛

  16. Pingback: GELOZIA « World of Solitaire's Blog

  17. Pingback: UN CĂŢEL PENTRU FIECARE « Cristian Dima

  18. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 98 | Ana Usca

  19. Pingback: Comentarii la Levitic – 4 | Ioan Sorin Usca

  20. Pingback: If | Nataşa

  21. Pingback: Emily Dickinson (1830-1886) – Sorb un rachiu nemaigustat « Orfiv

  22. Pingback: Bergenbier | Ioan Usca

  23. Pingback: Fărădelegile curajului şi ale fricii « Blogul blondei deştepte

  24. Pingback: Politistii si ministrul lor, presedintele si premierul « Supravietuitor's Blog

  25. Pingback: Naţionala de handbal feminin a României a câştigat Cupa Mondială « Supravietuitor's Blog

Lasă un comentariu