Dicţionar de rime

Constatând aşa nu mai merge, Violeta decise se prostitueze.

– Şi-o faci aşa… cu oricine? – se miră Raul.

– Nu, doar cu cei de la putere.

– Şi… cum îi vei satisface? – insistă colegul nostru.

– Scriind versuri pe placul lor.

Caius, ştiind cât de greu merge cartea în general, ca să nu mai vorbim de poezie, interveni:

– Şi cine ţi le publică?

– Eu, la mine pe blog!

– Aşa, da! – admiserăm cu toţii.

– Dar – observă domnul plutonier-major Onici -, n-o să te faci de rahatul public?

– Păi, nu le scriu pe numele meu! Îmi zic şi eu… xandra marin, de exemplu…

– Bun, aşa merge!

– Deja am început un poem despre preşedinte, da’ nu-mi vine rimă la jucător

Popor – îi sugerai.

– Nu merge, deja a folosit-o Guţă.

Chior – oferii altă variantă.

– Am zis că mă prostituez, nu că-mi spun opiniile!

Navigator

– Merge, deşi va pune probleme prozodice. N-ai şi-o rimă la guvern?

Etern.

– Ei, etern! Fac eu prostituţie, da’ fără perversiuni!…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Dicţionar de rime

  1. Pingback: Cei care sparg boicotul impus Antenei 3 s-ar putea sa nu se mai regaseasca pe liste, ameninta Sebastian Lazaroiu « Hai ca se poate!

  2. Pingback: Actiunea de ieri a ramas fara vreun ecou in presa locala. Oare era de asteptat si altceva? « Rinder Razvan Catalin

  3. Pingback: Comentarii la Isaia – 1 | Ioan Sorin Usca

  4. Pingback: În laminorul verii « Gabriela Elena

  5. Pingback: Echivalare | Ana Usca

  6. Pingback: Marea | Per aspera ad astra

  7. Pingback: Vamesii vor primi bibliografia pentru examen cu 5 minute inainte de testare? « Dum spiro, spero

  8. Pingback: Vercorin « O lume in imagini

  9. Pingback: Tenere tree « O lume in imagini

  10. Pingback: Baidarsky station « O lume in imagini

  11. Pingback: Slow shutter « O lume in imagini

  12. Pingback: Mixed « schtiel

  13. Pingback: schtiel

  14. Pingback: Miercurea fără cuvinte 12 – apus de soare „a la grec” « Teo Negură

  15. Pingback: Miercurea fara cuvinte- Avem timp… « lunapatrata

  16. Pingback: Din ciclul manipulare prin sondaje - Astazi UNPR si-a tras sondaj si a crescut ca Fat Frumos de la 0% la 7,8%

  17. Pingback: Muza inspiratoare de pe biroul meu « Link-Ping

  18. Pingback: miercurea fara cuvinte -11 (Wordless Wednesday) « Rokssana's Blog

  19. Pingback: Miercurea fara cuvinte.Pisica motociclista « my heart to your heart

  20. Pingback: miercurea fără cuvinte (9) – mahna mahna « freestyler

  21. Pingback: Cum este posibil? – Stelica Constantin Barna repus in functie fara examen « Hai ca se poate!

  22. Pingback: Inocentul – 16 « Ilarie

  23. Pingback: DIY « O lume in imagini

  24. Bianca zice:

    Foarte interesant!!!

  25. tiger01 zice:

    Imi place cum scrii. Te pricepi

Lasă un comentariu