Pinguimea română

Introducerea acestui material am kuat-o cu copy/paste de aici, deoarece se potrivea şi la mine.

De când am deschis blogul, mi-au sosit şi o serie de pinguri. Dar, cum nu ştiam ce-s acelea, nu le-am dat atenţia cuvenită. Încerc azi, tardiv, să trimit contr-pinguri, cu mulţumirile aferente, către:

Vania

Lady A

Ada Rus

Gabriela Savitsky

Cella

Theodora Marinescu

Alexandra Cel Mare

Aby

Sfântu’ Simon

Presa în blugi

Dumitru Agachi

Gabi123

Simion Cristian

Michaela

Paul G. Sandu

Mirela Pete

Scopul acestei postări este desfătarea estetică.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

34 de răspunsuri la Pinguimea română

  1. CARMEN zice:

    Hm…eu iti dau pinguri saptamâni la rând, si habar n-ai! mai citeste si tu când deschizi computerul, nu te uita doar la poze! ;))

  2. Ada Rus zice:

    Pentru un ping bine plasat, niciodată nu e prea târziu. Mulţam fain, Caius! 🙂

  3. Pingback: Pandele a trecut la inDEPENDENTI??? « Hai ca se poate!

  4. theodora0303 zice:

    Sa traiti domnu’Caius!!!!
    A venit si pingu acum 1 minut 🙂

  5. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 12 « Ioan Usca

  6. Pingback: Patruzeci de mucenici IV « Gabriela Savitsky

  7. g1b2i3 zice:

    Caius,acum stii ce-s pingurile,am invatat si eu de la Natasa care e treaba cu ele.
    Eu as spune ca titlul potrivit al acestui post ar fi Pinguimea pisiceasca romana! 🙂

  8. Pingback: Ea era ema… (poiestire) « Vânare de vânt

  9. Pingback: Din dragoste si respect pentru limba romana « Hai ca se poate!

  10. achilianu zice:

    Salut,
    Vrei sa facem schib de link? Daca esti de acord, atunci lasa-mi un comment in care sa imi spui cu ce nume vrei sa te adaug in blogroll. Pe mine ma poti adauga cu numele Achilianu
    Daca nu esti de acord, bafta pe mai departe…
    sanatate…

  11. Pingback: Galerie de pictura japoneza:Shibata Zeshin « my heart to your heart

  12. Lady A zice:

    @Caius, sa ai o saptamana plina!

  13. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 12 « Ioan Usca

  14. Pingback: ST. PATRICK DAY:) « lenesrau's Blog

  15. Pingback: Patruzeci de mucenici (V) « Gabriela Savitsky

  16. Andi zice:

    Pinguimea voastră, o să începem să fătăm iepuri albaștri de fericire. Din ăia estetici, desigur, nu corcituri!

  17. MIKA zice:

    ” Fie primit!”

  18. Pingback: Ritualuri de exorcizare. Marți « Andi Bob

  19. Pingback: Buy me with a coffe! « Michaelas Blog

  20. Caius zice:

    Îmi cer iertare că intru cam rar pe blog, dar m-a pus domnul plutonier-major Onici la ceva treabă!…

  21. CELLA zice:

    îmi place mult fotografia
    e frumoasă Oradea deintre blocuri iarna(trecută) 😆
    numa’ mâine nu-i poimâine
    SPOR! la urcat

  22. silavaracald zice:

    Măi, caius, nu lua de bună chestia asta cu pinguirea!
    Mai mult strică, ascultă-mă pe mine! 😉

  23. Caius zice:

    Cella:

    E din zona de sud a oraşului.

  24. Caius zice:

    Melami:

    Vedem noi joi, când apare ZeList…

  25. zâna zice:

    Hei Caius! A venit primavara! Schimba fotografia :)Vrei sa ramâi cu iarna pe blog?!
    La maine ai un ping 🙂

  26. Pingback: Mesaje incurajatoare de la PSD « Hai ca se poate!

  27. Pingback: Ordine si Disciplina la Sectia 21 Politie !!!!!!!!!! « Ganduri pentru noi

  28. Multumesc de link! Te-am adaugat si in blogroll! 🙂

  29. Pingback: Un control inopinat de la Protectia Animalelor… « Vânare de vânt

  30. Pingback: Romania in 2020 « Hai ca se poate!

  31. Pingback: Somer in Romania « Hai ca se poate!

  32. Pingback: Somer in Romania

  33. Pingback: Mesaje incurajatoare de la PSD

Lasă un comentariu