Solidaritate

Desen de Gabriel Pacheco

.

Fiind dificil ocup zilnic de opt bloguri, i-am angajat pe Marius, Mircea, Mirel, Marian şi Simona, aceştia ajutându-mă în muncă. Lunar, în data de 20, au zi liberă, astfel că astăzi sunt nevoit să-mi scriu singur textul. În celelalte zile, Marius, Mircea, Mirel şi Marian au sarcina de-a pune pe bloguri postări interesante, care să mă surprindă în mod plăcut, de-a urmări comentariile, scornind răspunsuri inteligente ca din partea mea, apoi sunt datori să intre pe alte trei sute de bloguri şi să comenteze interesant, în restul timpului dând clickuri pentru ca, văzându-mi seara traficul, să fiu mulţumit. În tot acest timp, Simona are alte sarcini. Evident, toţi sunt mulţumiţi că i-am acceptat în preaj,a mea, dobândind astfel o preţioasă experienţă!

De la bun început, m-am arătat omenos, oferind fiecărui truditor un langoş pe zi, adică patru langoşi, Simona luând de regulă masa cu mine la Sabres. Începând cu această lună, i-am convocat pe cei patru:

– Aţi văzut, de când lucrăm împreună, că eu am fost generos cu voi şi v-am dat zilnic câte-un langoş, trecându-vă cu vederea nenumărate stângăcii. Iată, însă, că traversăm vremuri de criză, când bugetarilor li se reţin douăzeci şi cinci de procente din retribuţie, adică un sfert… Propun să fim solidari cu aceştia, renunţând şi noi la douăzeci şi cinci la sută, adică la un langoş pe zi! Rămâne, aşadar, să primiţi doar trei langoşi, pe care-i veţi împărţi între voi.

– Şi Simona? – dori să afle Mirel.

– N-aveţi voi treabă cu Simona, ea are alte atribuţiuni! – răspunsei iritat.

Adevărul este că i-am redus şi Simonei un procent semnificativ, deoarece am, totuşi, o vârstă.

 

Acest articol a fost publicat în Scrise de mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Solidaritate

  1. Pingback: O gazdă perfectă | Simion Cristian

  2. Pingback: Femina | Ioan Usca

  3. Pingback: Anton Romako (20 octombrie 1832 – 8 martie 1889), pictor austriac « my heart to your heart

  4. g1b2i3 zice:

    Am mancat si eu un langos.Ieri. 🙂

  5. Pingback: Nicolas de Largillière (10 octombrie 1656 – 20 martie 1746), pictor francez « my heart to your heart

  6. Pingback: End of the Earth Postponed « Societate

  7. Pingback: Stiri despre reducerea TVA cu 5%, motiunea de cenzura si cat a cheltuit premierul in SUA « Supravietuitor's Blog

  8. Apreciem acest gest solidar. Aş putea să vă rog să donaţi unul dintre cei trei langoşi unui bugetar ca mine. Dau şi eu un like şi un comment 🙂

  9. Dan zice:

    Imi plac mult langoasele. Pentru mine erau o delicatesa. Cine sa banuiasca vreodata ca va deveni felul principal în vremuri de criza?

  10. Pingback: NISTE ERORI « Hai ca se poate!

  11. Pingback: Presedintele nu e ales numai de bloggeri zice Cezar Preda « Dum spiro, spero

  12. Pingback: CU UN PAS MAI APROAPE « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  13. Pingback: Eu tac « Blogul lui Teo Negură

  14. Pingback: Bucătăria sufletelor « Cristian Dima

  15. Pingback: Comentarii la Cartea Proverbelor lui Solomon – 1 | Ioan Sorin Usca

  16. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 120 | Ana Usca

  17. Pingback: Blueberry Cheesecake Brownies « Elisa-gradina mea de vis

  18. Vai, Vania, aşa te lauzi? 😛

  19. Pingback: Lună plină | Raza mea de soare

  20. Pingback: Dexign, la aniversare (I) « Mirela Pete. Blog

  21. Pingback: Atentat la drepturile omului si la viata privata « Hai ca se poate!

  22. Pingback: Fiica toamnei « Cristian Dima

  23. Pingback: 27 Octombrie | Nataşa

  24. Pingback: Rutebeuf (sec. XIII) – Golani, vă merge minunat « Orfiv

  25. Pingback: Blueberry Cheesecake Brownies | cuelisa.com

  26. Pingback: Atentat la drepturile omului si la viata privata

Lasă un comentariu